woensdag 7 juni

Gewoon gezellig kletsen
Plaats reactie
Eefje
Berichten: 117
Lid geworden op: 18-02-2017 15:23

woensdag 7 juni

Bericht door Eefje » 07-06-2017 16:18

Goedemiddag allemaal,

Wat is t stil hier !!!!

We zijn weer een paar uurtjes thuis van een heel lang weekend camping.
Tussen de buien en de storm door naar huis gereden en zaterdag weer terug voor ruim een week. Heb 20 juni het eerste examen voor pdb en ga op de camping leren. Scrappen staat bij mij op het ogenblik een beetje stil, ben ff wat meer met handletteren bezig en calligrafie aan het oefenen. Scheelt ook weer spullen mee nemen :)

Eet smakelijk voor straks en fijne avond.
Scrapgroetjes

Eefje

Ellierim
Berichten: 168
Lid geworden op: 05-02-2017 11:25

Bericht door Ellierim » 07-06-2017 18:16

hier nog druk met kwartaaluitgave clubblad, afsluitende avond van seizoen regelen...
boscrapenzo.blogspot.com
taartjetoe.blogspot.com

Stéph@nie
Berichten: 86
Lid geworden op: 05-02-2017 01:27

Bericht door Stéph@nie » 07-06-2017 19:53

Mijn man is jarig dus feest en iemand heeft een wraakactie op de oude bewoner willen doen alleen ik ben de eigenaar dus politie en allemaal beheer op de camping. Toestanden gisteren tot 2 uur bezig geweest.
Vandaag alles eruit wat schade heeft verzekering en nog meer politie in lichten. Ondertussen thuis meubels die besteld zijn kwamen binnen. Was alles op geruimd en klaar is het nu een drama.

Morgen werklui over de vloer en thuis vanavond hier lui helpen alles op zijn plek en ik met mijn camera overal foto's van maken uiteraard,
vandaag nog naar stad met oranje regenkap hahah kleren voor werk voor kinderen gekocht die gaan werken op camping in Italie dit jaar 2 maanden. Thuis met rok en 2 tops voor mij en zakje veren hahah
Nu koffie zetten voor de lui
Youtube : TimTop Creatief
Liefs Stéphanie

Plaats reactie