donderdag 23 maart

Gewoon gezellig kletsen
Plaats reactie
angela79
Berichten: 64
Lid geworden op: 11-02-2017 21:37

donderdag 23 maart

Bericht door angela79 » 23-03-2017 09:22

goede morgen!
Als het goed is krijgen we vandaag eindelijk nieuwe stoelen!!! De oude vallen letterlijk uit elkaar. Ik heb hier erg naar uitgekeken gek he?
Vandaag toch nog even verder met wat ander werk en vanavond dan toch echt aan de pl. ik loop dus weken achter (dit jaar doe ik t even niet) van 2016 en heb eigenlijk geen zin het bij te werken, erg he?
Fijne dag allemaal

Annemiek
Berichten: 56
Lid geworden op: 12-02-2017 22:01

Bericht door Annemiek » 23-03-2017 11:14

Lekker gesport vanmorgen.
Straks even de boel aan kant en dan ga ik aan de fröbel. Al is het buiten ook echt HEERLIJK!

Eefje
Berichten: 117
Lid geworden op: 18-02-2017 15:23

Bericht door Eefje » 23-03-2017 11:23

Goedemorgen

Fijn Angela !!! Zal lekker zitten !!

Vanmiddag leren en voor de rest niets. SSL afmaken vanavond.

En het geijkte probleem : een titel verzinnen !

Fijne dag allemaal
Scrapgroetjes

Eefje

Ellierim
Berichten: 168
Lid geworden op: 05-02-2017 11:25

Bericht door Ellierim » 23-03-2017 16:04

@angela; kan een heel verschil maken in interieur. Leuk!

Vandaag bij de cardioloog geweest. We waren er snel uit; bloeddruk is te hoog en ik start met andere medicijnen bij degene die ik had. (ophogen van die ik had, heb ik 2x geprobeert maar gaf steeds klachten, vandaar nu andere) Over 3 mnd 24-uursmeting en nieuwe afspraak.
Ik was dinsdag wel even geschrokken, maar de meting volgens protocol van de huisarts stelde me al gerust hoor. Nu even afwachten wat dit doet.

Vanavond heb ik tekenles. Morgen ben ik vrij, want ik mag het weekend werken.
boscrapenzo.blogspot.com
taartjetoe.blogspot.com

Chantal
Site Admin
Berichten: 312
Lid geworden op: 30-01-2017 19:09

Bericht door Chantal » 23-03-2017 20:33

Oh leuk Angela. Ben benieuwd. Ik heb net allemaal PL besteld dus wel even doorzetten.... maar ik snap als je nu even wat anders wilt. Misschien ander leuk projectje verzinnen??

@Mireille.... schrikken meid. Voel je je wel oke?

Ik heb vandaag hele dag gewerkt, drukke dag. Net een bestelling gedaan in Amerika. Leuk leuk. Even afwachten of de verzending meezit. Andere bestelling uit Engeland is al onderweg.

Stéph@nie
Berichten: 86
Lid geworden op: 05-02-2017 01:27

Bericht door Stéph@nie » 23-03-2017 20:53

Zo ben er even druk met de zaak. Ik heb alles nu een beetje klaar met alles. alles filmpjes zijn klaar voor de start fb pagina. Nu morgen naar Parijs en weekend verplicht.
Mooie foto's maken en dan kan ik maandag weer filmen. :wink:
Youtube : TimTop Creatief
Liefs Stéphanie

maudy
Berichten: 110
Lid geworden op: 05-02-2017 09:52

Bericht door maudy » 24-03-2017 11:28

Ellierim schreef:@angela; kan een heel verschil maken in interieur. Leuk!

Vandaag bij de cardioloog geweest. We waren er snel uit; bloeddruk is te hoog en ik start met andere medicijnen bij degene die ik had. (ophogen van die ik had, heb ik 2x geprobeert maar gaf steeds klachten, vandaar nu andere) Over 3 mnd 24-uursmeting en nieuwe afspraak.
Ik was dinsdag wel even geschrokken, maar de meting volgens protocol van de huisarts stelde me al gerust hoor. Nu even afwachten wat dit doet.

Vanavond heb ik tekenles. Morgen ben ik vrij, want ik mag het weekend werken.
Gelukkig dat de meting bij de huisarts je al gerust had gesteld. Hopelijk slaan deze medicijnen goed aan. Rustig aan en goed om jezelf denken.

Plaats reactie